[ Best Youtube & Comments ] 10 MINDBLOWING ting du ikke visste om farger









 
















10 MINDBLOWING ting du ikke visste om farger



* Comments.
- Elsker kanalen deres๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿค—๐Ÿค—❤️๐ŸŽ€

- 1:59 That face tho

- Lydia? Hvorfor overfalte du mikkel?

- Newton er den beste kanalen jeg vet om.

- 21 pรฅ vei opp, grattis

- Newton er best

- 110. like!

- MINDBLOWING๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคฏ

- Hva skal jeg spรธre om?

- Fins spรธkelser Sunniva jรธrgensen๐Ÿค“๐Ÿ˜ณ๐Ÿ‘ฟ

- Kan dere lage magnetisk slim?

- Kult!ELSKER KANALEN DERES

- Det var bombe๐Ÿ’ฃ

- Hvordan kan lys gi lys?

- Hva er lys?

- hvorfor er flammen rรธd orange?

- Kan su prรธve รฅ lage en badebombe?

- Lydia er best hilsen oliver

- Jeg elsker videoene deres๐Ÿ˜๐Ÿ˜

- Hvis meg i Newton

- Bra video

- ♡♡♡

- Cool

- Hรฆ?? Skjรธnte ingenting i starten jeg๐Ÿ˜‚

- Hvor kommer himmelen i fra?

- Du tenker som meg.

- hvordan fรฅr man forskjellige รธye farger

- hvordan fรฅr man fagre i maling?

- Hva er Godteri laget av?

- Hvorfor har ikke gutter en ekstra tapp

- Dere er best kan dere abonnere pรฅ meg

- Pliss svar spรธrsmรฅl under

- Hvorfor er vannet gjennomsiktig?

- Wow

- Elsker videoene til newton





If You Liked This Video,
Like And Follow This Video!


My Blog URL : basatgat2422.blogspot.com

๋Œ“๊ธ€

์ด ๋ธ”๋กœ๊ทธ์˜ ์ธ๊ธฐ ๊ฒŒ์‹œ๋ฌผ

"์šธ๋ณด ๋ง‰๋‚ด ์†ํฅ๋ฏผ์ด ์บกํ‹ด์ด ๋˜๊ธฐ๊นŒ์ง€"..ํ•œ๊ตญ ์ถ•๊ตฌ 18์ผ ๋™์•ˆ์˜ '๊ธˆ๋น› ๋“œ๋ผ๋งˆ' / / ๋ณด์ด์ŠคV

๋งˆ์ง•๊ฐ€ ์ œํŠธ ์นด๋ถ€ํ†  ์ฝ”์šฐ์ง€ ์‡ ๋Œ์ด ํ”ผ๊ทœ์–ด ํ‚น์•„์ธ  Mazinger Z Tranzor Z King Arts Figures

๋Œ€๋ฐ•์žฌ๋ฏธ์žˆ๋Š”๋™์˜์ƒ / ์›ƒ์Œ์ฐธ๊ธฐ๊ฐ€ ๊ฑฐ์˜ ๋ถˆ๊ฐ€๋Šฅํ•œ ๋นตํ„ฐ์ง€๋Š” ์ƒํ™ฉ๋“ค ์—ด๋ฒˆ์งธ